Freaky zombie

BÖH!!

Det är inte långt kvar till Halloween och jag har blivit ombedd att göra en zombie-typ sminkning. Det blev nånting sånt här ….

 

 

 

 

 

Jag har använt mig utav:

NYX highlight och contour kit som foundation och shading
M/S white från Make Up Store som puder

På ögonen har jag:

NYX jumbo pencil black bean som primer
Från Make Up Store: M/S pollution, deadly, plum, backstage
Lippencil russian innanför nedre fransraden
Fransarna petite och doll
Till sist klöver vaselin för den glossiga looken

På läpparna har jag (Allt från MUS):

Cover all mix, awesome performance, frosted berry, russian, twingloss lead.

Det var min zombielook! Hoppas du gillar den Pernilla! 😀

Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Freaky zombie

  1. ssofias skriver:

    GRYM sminkning!

  2. Nilla skriver:

    I LOVE IT!!!!!

    Puss Nilla

Lämna en kommentar